Vi vill såklart att du som kund ska känna dig nöjd med ditt köp. Nedan finns information om hur du ska gå tillväga om du vill lämna tillbaka eller byta (eller i värsta fall reklamera) en produkt hos oss.
Eftersom vi inte tjänar något på frakten, utan detta är en ren kostnad för oss, har vi valt att ta ut fraktkostnaden på returer och byten.
Retur
Ångrat ditt köp eller motsvarade varan inte dina förväntningar? Du har alltid 14 dagars returrätt. Mejla till oss på [email protected] med:
Fullständigt namn
Ordernummer
Antal plagg
Email du beställde via
Anledning till returen (tex fel storlek, skicket, färgen etc)
..så hjälper vi dig så snart vi kan i ärendet. Du betalar frakten för din retur. Vi justerar denna summan på din order.
Har vi missat någon defekt på varan du fått av oss? Ingen fara, du får pengarna tillbaka för produkten och vi som säljare står för fraktkostnaden tillbaka till oss.
För att göra en reklamation, mejla till oss på [email protected] med:
Fullständigt namn
Ordernummer
Tydlig bild på defekten samt skriftlig beskrivning.