2-3 dagars leveranstid | Klarna/Swish | Öppet köp

Returer, byten och reklamationer

Vi vill såklart att du som kund ska känna dig nöjd med ditt köp. Och vi vet också hur snabbt barnen ändrar sig med vad de vill ha på sig. Därför har du alltid 30 dagars öppet köp, så att ni i lugn och ro kan prova byxan hemma. Nedan finns information om hur du ska gå tillväga om du vill lämna tillbaka eller byta (eller i värsta fall reklamera) en produkt hos oss.

Eftersom vi inte tjänar något på frakten, utan detta är en ren kostnad för oss, har vi valt att ta ut fraktkostnaden på returer och byten. Men om du vill byta till en annan byxa så betalar du frakten ena vägen och vi den andra, det känns mest rättvist tycker vi.

Hör av dig med ditt ärende till oss så skickar vi ut en fraktsedel till dig.

Retur
Ångrat ditt köp eller motsvarade varan inte dina förväntningar? Inga problem, du kan självklart alltid returnera din order inom 30 dagar hos oss.

Mejla till oss på [email protected] med:

  • Fullständigt namn 

  • Ordernummer

  • Antal plagg 

  • Email du beställde via 

  • Anledning till returen (tex fel storlek, skicket, färgen etc)

..så hjälper vi dig så snart vi kan i ärendet. Du betalar frakten för din retur. Vi justerar denna summan på din order.


Reklamation

Har vi missat någon defekt på varan du fått av oss? Ingen fara, du får pengarna tillbaka för produkten och vi som säljare står för fraktkostnaden tillbaka till oss.

För att göra en reklamation, mejla till oss på [email protected] med:

  • Fullständigt namn

  • Ordernummer

  • Tydlig bild på defekten samt skriftlig beskrivning.

Bytesrätt

Skulle du vilja byta till en annan vara? 

Mejla till oss på [email protected] med:

  • Fullständigt namn

  • Ordernummer

  • Artikelnummer på varan du skulle vilja byta till

Vid byte står du som kund för returkostnaden, men det är vi som säljare som står för frakten tillbaka till dig.