Vi vill såklart att du som kund ska känna dig nöjd med ditt köp. Och vi vet också hur snabbt barnen ändrar sig med vad de vill ha på sig. Därför har du alltid 30 dagars öppet köp, så att ni i lugn och ro kan prova byxan hemma. Nedan finns information om hur du ska gå tillväga om du vill lämna tillbaka eller byta (eller i värsta fall reklamera) en produkt hos oss.
Eftersom vi inte tjänar något på frakten, utan detta är en ren kostnad för oss, har vi valt att ta ut fraktkostnaden på returer och byten. Men om du vill byta till en annan byxa så betalar du frakten ena vägen och vi den andra, det känns mest rättvist tycker vi.
Retur
Ångrat ditt köp eller motsvarade varan inte dina förväntningar? Inga problem, du kan självklart alltid returnera din order inom 30 dagar hos oss.
Mejla till oss på [email protected] med:
Fullständigt namn
Ordernummer
Antal plagg
Email du beställde via
Anledning till returen (tex fel storlek, skicket, färgen etc)
..så hjälper vi dig så snart vi kan i ärendet. Du betalar frakten för din retur. Vi justerar denna summan på din order.
Har vi missat någon defekt på varan du fått av oss? Ingen fara, du får pengarna tillbaka för produkten och vi som säljare står för fraktkostnaden tillbaka till oss.
För att göra en reklamation, mejla till oss på [email protected] med:
Fullständigt namn
Ordernummer
Tydlig bild på defekten samt skriftlig beskrivning.
Bytesrätt
Skulle du vilja byta till en annan vara?
Mejla till oss på [email protected] med:
Fullständigt namn
Ordernummer
Artikelnummer på varan du skulle vilja byta till
Vid byte står du som kund för returkostnaden, men det är vi som säljare som står för frakten tillbaka till dig.